Loyal Followers

Wednesday, November 30, 2011

Azam utk tahun baru 2012

Hai ;D lame jgak aku tak updated post aku ni. kangen jgak rsa xD haha. korang tak rndu aku ek? Ok takpe la. Bia sya start cerita. Skrang aku nak share ckit psl azam aku dgn korang utk thn dpn. Aku btol2 nak capai azam aku :) spaya aku dpt bahagiakan or banggakan orng tuaku. Amin -- Korng msti dh ada azam sndirikan? Baiklah, skrang 1.12.11. tak terasa dh msok bln december. Tnggal  bbrpa mnggu lagi nak msok skolah. Thn dpn aku dh jdi plajar PMR CANDIDATES. Jdi, kali ni azam aku sbln start skolah aku nak study or bca bku teks awl. like sejarah. Aku sblm ni tak prnah dpt A or B dlm sejarah, bi mhupun sains. Kedong skrang aku tuition tau. kls intensif xD Aku tuition math and science. dan juga English. tpi dlm kls intensif blm ade lagi english. next year dh start skolah bru ade. And azam aku yg strusnya, aku tak nak on facebook aku or ape2 aje yg aku slalu  bkak la sbb aku nak fokus sangat sangat sangat dgn pmr. aku tak nak ulang bnda yg aku alami dulu dulu smasa aku ddok upsr dulu. Hmm, mls la nak cita. Slalunya kan, stiap hari aku slalu berdoa dgn Allah slpas hbis solat. Aku slalu berdoa mcm ni, "YA Allah, ampunilah dosa ku sdan kdua ibu bapa ku. permudahkanlah urusan ku. jadikan aku anak yg cerdik, pandai, dan sihat. buangkanlah sifat pemalas dan pelupaku. Kuatkanlah ingatanku spya aku dpt ingat apa yg dipelajari. Ya Allah, thn dpn aku mnduduki ujian pmr, prmudahkanlah aku mnjwab smua soalan ya kelak. Aku brharap smasa aku mndpt kputusn ya kelak, aku mndpt kputusn yg cemerlang spya aku dpt banggakan ibubapa ku, mlihat snyuman mreka"  amin ;') azam aku yg terakhir aku nak bhagiakan kdua ibubapaku.