Loyal Followers

Saturday, August 20, 2011

EXAM SUDAH HABIS. ENJOY


Assalammualaikum :D Nak cite sikit psl exam. Start exam hari khamis and finish hari sabtu. 3 hari berturut2. Hari khamis, aku exam bm,sn and bi. Bm okay la, dpt jwb, alhamdullilah. Sn? ish, dpt leeee. Tpi tak tahu jwapan aku tu betul ke tidak. Bi pula, hmm. tak perlu kata apa-apa la. Jumaat pula, aku exam geo,psk,math. GEO? aaaaaa. susah senang la. 50-50%.Psk? bagi aku senang la jugakkk, aku stuck dkt alat muzik pa semua tu. heyyy! Math? hmmm. 2-3 soalan tak pat jwb. Jadi, hentam je la. Last exam, hari yg ditunggu-tunggu. HEKHEK ^^ hari sabtu, aku exam psv,khb,sej and agama. exam psv? hmmm. senang la weiii. jwb je sebarang. haha. khb? Aku ambil ert :) ekonomi rumah tangga bahhh. Psl jahitan aku mmng lemah, nasib baik tak msuk elektronik. Sejarah pula aku dpt jwb. Okay2 je la. Agama? 2-3 soalan tak pat jwb. Hentam je la :D:D sooooooo, dah habis exam. enjoy lah kan. RAYA KITAIIII! ceeyyyy. bah, minta2 je la kputusan ppriksaan aku ok ok. AMIN --