Loyal Followers

Saturday, August 20, 2011

JUSTIN BIEBER SNUB ISLAMIC


Salam sejahtera. Boleh caya tak? Justin bieber hina islam? Kawan2 aku suma
ckp yg justin bieber ni, artis kegemaran aku dulu maki-maki islam. Skarang aku 
dh tak minat lagi dgn justin bieber sejak dia dengan selena gomez!and dengar2 hina islam. Betul. 
Aku perasan sejak JB dgn Selena gomez, die berubah. kalau korng perasan la. 
Aku tengok dia tak layan sngat dgn fans die. Dlm twitter bkan main ckp #ilovemyfans
Ya meh? Apa bukti? Cuba skali saje kluar dgn fans kan. Tak kisah fans bnyak ke sikit ke keluar je la.
And kwn aku ada cakap yg JB ni ckp islam KILLERS, MEAN, and whatsoever la. Kamboh satu twitter ckp tntang BUSTIN JIEBER ni. LOL \m/
Kalau diikutkan JB ni tak tahu lagi sejarah islam, bukan? Takkan pupus orang melayu di dunia ni. 
Saya tahu agama islam kbanyakan dihina malah orang islam pun ada yg hina agama sendiri. Tak malu ke?
Masa die buat konsert kat Malaysia, ade masyarakat Malaysia buang objek dkt die? ade Malaysia BOOOOO kan die?
TAKDE LA WEIII. Yg sma bangsa dgn JB ade buat mcm tu, tikam-tikam objek la. Time JB buat konsert kat Australia, dia kena tikam pakai telor
masa buat prsembahan. Malaysia takde mcm tu xD. Tak sangka la JB mcm ni, hrapkan muka dgn suara saje. 
Honestly, aku tak tahu sama ada aku minat lagi atau pun tidak dgn JB ni. Teragak2 la, dgn lagu die yg FIRST DANCE tu, eee. best la.
HAHAHAHA. *sempat.
Alright, stakat sini saje aku dpt cerita. Dah ade cerita nanti, i post kan yeee. Assalammualaikum :) *senyum tak perlu kata apa-apa
-xoxo Nina-